ZMNIEJSZ WYDATKI, ZWIĘKSZ KULTURĘ TECHNICZNĄ DZIĘKI AUTOMATOM VENDINGOWYM

Stosowanie automatów w wielu sektorach od przemysłu po życie codzienne jest już naturalnym procesem. Dziś trudno sobie wyobrazić normalne funkcjonowanie bez możliwości pobrania gotówki w bankomatach które są niczym innym jak automatem do wydawania pieniędzy. Gdy jesteśmy spragnieni, a wszystkie sklepy w pobliżu zostały pozamykane, niezastąpione okazują się automaty z napojami. Korzyści z użytkowania automatów w życiu codziennym przenoszą się na realia panujące w zakładach pracy.

Widząc ogromną potrzebę optymalizacji procesów wydawania produktów przedstawiamy Wam rozwiązanie, które sprawdziło się w niejednym zakładzie pracy.  Jesteśmy w stanie dobrać automat idealnie do potrzeb firmy. Niezależnie czy jest to rękawica, szlifierka czy nakrętka dzięki automatom masz pełną kontrolę nad stanami magazynowymi.

Główne rodzaje automatów dzielą się na:

 ENGOMAT — Okulary, rękawice, narzędzia …

 Automat z szufladami — wiertła, frezy, okulary, rękawice, kleje …

 Automat LID — narzędzia , śruby, nakrętki …

 Automat szafkowy — kaski, buty, ubrania…

Dziś kilka słów na temat ENGOMATU.

Automat bhp5

Engomat dostosowujemy w zależności od rodzaju asortymentu jaki ma zostać umieszczony, jego ilości oraz planowanej częstotliwości ładowania. Automat ENGOMAT 468 jest urządzeniem, które pozwala na zautomatyzowanie procesu wydawania artykułów ochrony BHP. Pracownik po wcześniejszej identyfikacji ma możliwość samodzielnego pobrania artykułów BHP według harmonogramu przewidzianego w firmie. Automat samodzielnie identyfikuje pracownika i wydaje mu artykuły, dzięki czemu nie jest potrzebny dodatkowy nadzór.

Dlaczego automat vendingowy może się opłacać?

Kontrolowany dostęp do artykułów w firmie.
Decyzja o ilości pobranych elementów z automatu nie jest zależna wyłącznie od decyzji pracownika, jest to dokładnie przygotowany proces, który skrupulatnie uwzględnia zużycie np. rękawic. Oszczędności z tytułu redukcji zużycia artykułów bhp mogą sięgać od 20% do 40% rocznie!

Oszczędność czasu pracowników.
W standardowym modelu dystrybucji artykułów jest jedna lub dwie osoby, na których spoczywa odpowiedzialność wydawania potrzebnych przedmiotów, elementów do pracy i dostarczenia ich pracownikom. Przy rozwiązaniu jakie proponujemy czas przeznaczony przez pracownika, który sam pobierze artykuł z automatu znajdującego się blisko jego miejsca pracy jest dużo mniejszy niż jednego magazyniera dystrybującego produkty dla każdego. Nie bez znaczenia jest możliwość ustawienia automatu w pobliżu miejsca pracy.

Dodatkowe atuty to zaoszczędzenie miejsca, dzięki swoim kompaktowym rozmiarom automat szczególnie docenią firmy które dysponują ograniczoną przestrzenią a konieczność zarządzania dużą ilością różnych artykułów jest kluczowa. Standardowa ilość lokalizacji artykułów to 468, co bez względu na to jaki system zmianowy istnieje w firmie z automatu można korzystać 24 na dobę, 7 dni w tygodniu.

Gwarantujemy:

✓ bezpieczeństwo Twoich interesów z klientem,
✓ pomoc w dobraniu najlepszego rozwiązania,
✓ indywidualne i dostosowane do Twoich wymagań warunki finansowania,
✓ wsparcie techniczne i informatyczne – nie musisz angażować własnych zasobów ludzkich możesz się skupić na tym co jest najważniejsze w Twoim biznesie,
✓ pomoc w opracowaniu odpowiedniej oferty.

Nasi specjaliści z zakresu doradztwa, optymalizacji procesów dopasują rozwiązane personalizowane Twoim potrzebom. Kontakt: tel. +48 665 288 022, e-mail: serwis@eng.pl

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close